جمهوری اسلامی؟

۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

عادل فردوسی پور از سپاهان شکایت می کند!

فردوسی پور که به ماهیت مافیایی تیم دولتی سپاهان پی برده و داره افشاگری می کنه و مطمئنن  راه سختی رو در پیش داره چون سپاهان از حمایت های پشت پرده رژیم سود می بره . زنده باد تنها مرد عادل این روزهای تلویزیون

عادل فردوسی پور، مجری برنامه نود اعلام کرد از محمد رضا ساکت، مدیر باشگاه سپاهان و این باشگاه شکایت خواهد کرد.

در برنامه دیشب نود فردوسی پور صحنه هایی از اعتراضات هواداران باشگاه سپاهان به برنامه نود و شخص او را به تصویر کشید و بارها به طعنهگفت که این حرکات «خود جوش» بوده است.

در این بخش هواداران سپاهان دیده شدند که کپی هایی از کاریکاتور فردوسی پور که روی آن جملاتی به مسخره نوشته شده بود به دست دارند.

در ضمن چند بنر بزرگ هم به دیواره های ورزشگاه فولاد شهر آویزان شده بود که خطاب مستقیم داشت به فردوسی پور. اما اعضای کانون هواداران این باشگاه متفق القول تاکید داشتند که این حرکات خودجوش بوده است.

او همچنین حرف های ساکت با خبرگزاری ایسنا را پخش کرد که او در این حرف ها فردوسی پور را به واسطه گری (یا همان دلالی) متهم کرده بود و تاکید داشت که فردوسی پور از موفقیت تیم های شهرستانی خوشحال نخواهد شد. او به فردوسی پور لقب اصفهان ستیزی، بوشهرستیزی، تبریز ستیزی و کلا شهرستان ستیزی داده بود و دست آخر تهدید کرده بود که از طریق مراجع قانونی وارد عمل می شود.

فردوسی پور بعد از پخش صحبت های ساکت در ایسنا آمار پیامک های مردم در برنامه نود در پاسخ به این سوال که آیا برنامه نود خوب بوده یا نه را به تصویر کشید که همه شهرها به جز تبریز بالای 90 درصد به خوب بودن برنامه نود رای داده بودند.

خودش هم تاکید کرد که تبریز با همه مشکلاتش با این برنامه 84 درصد به خوب بودن برنامه اش رای داده اند.

فردوسی پور بعد از این بخش گفت:«ما هم این حق را قایل هستیم که از باشگاه سپاهان شکایت کنیم.»

این برای اولین بار است که فردوسی پور و برنامه نود طی 12 سال فعالیتشان دم از شکایت کردن می زنند.

او خودش هم به این موضوع اشاره کرد:«طی این 12 سال هرگز عکس العملی نسبت به انتقادات حتی آن ها که به نظرمان اشتباه بوده انجام نداده ایم ولی...»

به این ترتیب فردوسی پور رسما اعلام کرد که از باشگاه سپاهان شکایت خواهد کرد تا در اواخر فصل جاری منتظر درگیری جدیدی در لیگ برتر باشیم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به اعتقاد من به آزادی بیان در این وبلاگ کامنت ها به صورت مستقیم انتشار می یابد بجز کامنتهای حاوی
بدافزار و توهین های نژادی

Balatarin