جمهوری اسلامی؟

۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

اگر قرار بود خامنه ای تسلیت بگوید!


اگر قرار بود  خامنه ای تسلیت بگوید
به نظر شما اگر قرار بود اقای خامنه ای برای لحظاتی ، به یاد
مرگ و قیامت بیفتد  وبدون هرگونه دغل بازی ، پیام تسلیتی
به خاطر فوت مرحوم میر اسماعیل موسوی صادر کند ، متن پیام او
به چه شکلی بود ؟
با دلی‌ شاد خبر درگذشت میر اسماعیل را شنیدم. میر اسماعیل که در دوران جوانی به من پناه داد و من جوابش را با زندانی کردن پسرش دادم. نمک خانه آنها را خوردم و نمکدان را خوب شکستم. آنها به من عشق ورزیدند و من به آنها کینه شتری تقدیم کردم. در دل‌ آنها صداقت و معرفت بود و در دل‌ من دروغ گویی و بی‌ معرفتی. آنها متنفر از ظالم و من عاشق ظلم. آنها متنفر از زندان، شکنجه و تجاوز و من عاشق جنایت و تجاوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به اعتقاد من به آزادی بیان در این وبلاگ کامنت ها به صورت مستقیم انتشار می یابد بجز کامنتهای حاوی
بدافزار و توهین های نژادی

Balatarin