جمهوری اسلامی؟

۱۳۹۰ فروردین ۹, سه‌شنبه

امام رضا

با چهره زیبای گدای سامره (امام هشتم شیعیان) که از انگورخوردن زیاد، شرش را از سر مردم خراسان کوتاه کرد، آشنا شوید. این آقا که نتوانست از مسمومیت خود با خبر باشد، چگونه می تواند حالا که پیکرش به خاک تبدیل شده، بیماران خرد باخته را درمان کند. البته در دکان آخوند همه گونه کالایی دیده می شود.
ایشان نه تنها از سم خبردار نشد که از بمبی هم که در حرمش گذاشتند خبر دار نشد. خنثی نکرد . میدونستید حرم این آقا اولین حرمی بود که بمب توش ترکوندند و ثابت کردند توانایی خنثی کردن بمب رو نداره و از اون به بعد کم کم بمب گذاری توی حرم این خاندان شروع شد و هر بار ثابت شد که حتی توانایی پنچر کردن ماشین بمب گذار یا اسهال کردنش رو هم ندارند که صبح نتونه از در خونش بیرون بیاد و نره بمب بگذاره و این مردم خرد باخته بیچاره رو تیکه پاره نکنه!!!!!!!!!!

۱۱ نظر:

  1. ای کاش ما یک دونه از اینها را در زاهدان داشتیم . قدرتی که در جذب توریست دارند مرکه است. کربلاو مشهد... اینها را ببین که چقدر مفتی مفتی پول در می اورند...

    پاسخحذف
  2. با سلام اینکه کاری نداره با یک خواب نما و یک عده

    آدم خوش باور یک امام زاده دبش درست کنید و بعد هم

    بنشنید و فقط پول پارو کنید.

    پاسخحذف
  3. خیلی حرومزاده هستید که با امام رضا شوخی میکنید. سگ بشاشه رو قبر پدر مادرتون ..............

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما سنگ اعراب جنایتکار رو به سینه نزن لطفا

      حذف
  4. بیشتر به قیافه عمر مفت خور شبیه تا اولیای ما شیعیان

    پاسخحذف
  5. اگه زنده ای منتظر بلا باش اگه به درک رفتی که امیدوارم اون دنیا زجر کشیدنتو ببین که التماس همین امام معصوم و می کنی مطمئن باش روزگار خوبی نداری اگه زنده ای منتطر یه مرگ سخت باش که تازه عذابات شروع میشه مطمئن باش تا ابد بدترین عذابا رو خواهی کشید لعنت خدا به تو باشه لعنت خدا به مادرت باشه که تو حرومزاده رو زایید نطفه تو حرومه حروم زاده

    پاسخحذف
  6. شاشیدم به تو و دهن اون جنده ای که تو کس کش رو زاییده تو هم خایه مال اون طرفیهایی چه فرقی میکنه

    پاسخحذف
  7. کاش کمی معلومات داشتی و با دلیل و مدرک حرف میزدی که مطمئنم دلیل عاقلانه ای برای رد حقانیت امام رضا ع پیدا نکردی.بی
    شتر از اینکه حس کنم به مقدساتم توهین شده، خوشحال شدم که دشمنان ارزشهام اینقدر بی سواد و بی ادب و عقب مانده هستند و خدارو شکر کردم که تو دسته امثال تو نیستم
    کسی مثل تو حتی ارزش نداره که آدم بخواد بخاطرش دلخور شه
    درود بر ایرانی عاقل و با غیرت با هر نژاد و هر آئینی که دارد

    پاسخحذف
  8. از همه شما دوستان عزیز که نظر دادید خواهش میکنم به همدیگر توهین نکنید. هر اعتقادی برای صاحب اعتقادش محترم است و ما نباید عقیده ی خود را به دیگران تحمیل کنیم. نباید بخاطر هر عقیده ای به دیگران توهین کرد. من ایرانی ام و به کشورم افتخار می کنم. من آریایی هستم و به نژاد خود افتخار می کنم. من به تمدن باستانی ایران افتخار می کنم. من به کوروش بزرگ کبیر افتخار می کنم. اما من مسلمانم و به اسلام خود افتخار می کنم و سنگ عرب ها را به سينه نمی زنم بلکه بر اساس منطق و عقل انتخاب می کنم. من کتاب بسیار زیادی در مورد تاریخ و اسلام مطالعه کردم و کسی نیستم که الکی حرف بزنم. اما شما دوست گرامی که امام رضا را مسخره کردید باید خدمت شما عرض کنم که گفتید چرا امام رضا با وجود علم غیب زهر را نوشید باید عرض کنم که پیشوایان و امامان وظیفه نداشتند در تمام موارد، طبق علومی که از راه‌های غیر عادی حاصل می‌شد عمل کنند، بلکه تکالیف دینی آنان همواره طبق علومی بود که از راه‌های عادی پیدا می‌شد.

    روش و رفتار آنان در زندگی، در معاملات، معاشرت، زناشویی، پوشیدن، نوشیدن، خوردن، خوابیدن، تندرستی و بیماری، صلح و جنگ، فقر و توانگری، حکومت و سیاست، مثل سایر مردم است، مثلا پیامبر(ص) و امامان(ع) منافقان را خوب می‌شناختند و می‌دانستند که آن‌ها ایمان واقعی ندارند، ولی هرگز با آن‌ها مانند کفار برخورد نمی‌کردند، بلکه از نظر معاشرت و ازدواج و دیگر احکام با آن‌ها مانند سایر مسلمانان بودند.

    همچنین هنگامی که در مسند قضاوت و حل و فصل مشکلات مردم می نشستند، مطابق قوانین قضایی اسلام حکم می‌کردند و از علم خدادادی خود استفاده نمی‌کردند و در موردی که دلیل شرعی مثلا بر قاتل بودن متهمی وجود نداشت، امام یا پیامبر با تکیه بر علم غیب، حکم قصاص صادر نمی‌کردند.

    معصومان(ع) می‌توانستند در خود مصونیتی به وجود بیاورند که ضربه شمشیر و سم در آن‌ها اثر نکند، یا اگر مؤثر شد، سریعا از راه اعجاز، خود را شفا بدهند، ولی این کار را نکرده‌اند، زیرا بشر هستند و قضای کلی الهی بر این است که در زندگی مانند سایر مردم عمل کنند. از این رو وقتی مریض می‌شدند، به طبیب مراجعه کرده و از دارو استفاده می‌کردند و درد را تحمل می‌کردند و در بستر بیماری می‌افتادند. زیرا اگر غیر از این بود امتحان، آزمایش، صبر و مقاومت در برابر مشکلات معنا نداشت. این جواب سوال شما بود. روزی وقتی که امام رضا علیه السلام وارد خراسان شدند مهمانی بزرگی ترتیب دادند و فقیران را اطعام دادند. که درکتب مختلف تاریخی نقل شده. يكى از اهالى بلخ مى‏ گويد: من در سفر حضرت رضا(ص) به خراسان همراه بودم، يك روز وقتى سفره‏اى براى حضرت انداختند آن حضرت تمام خدمتگزاران اعم از سياه و غير سياه را بر سر آن سفره جمع كرد.
    من عرض كردم فدايت شوم خوب است براى آنها سفره ديگرى قرار دهيد! حضرت فرمود، آرام باش كه خداى همه ما يكى است، مادر همه ما و پدر همه ما يكى است و پاداش هم به عمل است. هر كس عملش بهتر است نزد خداوند مقرب‏تر است هر چند بنده يا سودانى سياه باشد. ياسر خادم مى‏ گويد: روزى غلامان حضرت ميوه‏اى خوردند و آن را به پايان نرسانده به دور انداختند.
    حضرت رضا(ع) به آنها فرمود: سبحان الله اگر شما از همين ميوه نيم خورده بى ‏نياز هستيد- بدانيد- افرادى هستند كه به آن محتاج‏اند، آن را به افرادى كه احتياج دارند برسانيد. معمربن خلاد مى‏ گويد: وقتى حضرت رضا(ص) مى‏ خواستند غذا بخورند يك كاسه بزرگى را كنار سفره مى‏ گذاشتند و از بهترين غذاها، از هر كدام مقدارى، در آن كاسه مى‏ ريختند و مى ‏فرمودند: آنرا به مساكين بدهند. بله من این امام رضا افتخار می کنم. امام‌ رضایی که فرمایشات پزشکیش الان در دنیا ثابت شده ودر کتاب به نام طب الرضا گردآوری شده. البته هرکس برای خودش عقیده اش محترم است و ما نباید به ایجکس توهین کنیم

    پاسخحذف
  9. سلام . اون مردک احمقی که این حرفهای مفت رو زد باید بگم اولا معصومین یک خلقت نوری دارند وتجلی نور خدا در میان خلق و وجه دیگری که با همه ی عظمت مثل دیگر انسانها زندگی کرده , گرسنه پاشنه وبیمار میشدند و قرار نبود که برای لحظه لحظه زندگی معجزه کنند واصلا همین که در مقابل حوادث تمکین امر خداوند می‌نموده خود بزرگترین اعجاز است . برو کمی مطالعه کن. حضرت انقدر مرید دارن آنقدر محب دارن که تو خر کدوم گله ای، مردک دنبال کارای عجیب میگردی جایی دیگه بگرد وقر بده .

    پاسخحذف
  10. فدای تو من وهمه خاندانم یا امام رضا

    پاسخحذف

بنا به اعتقاد من به آزادی بیان در این وبلاگ کامنت ها به صورت مستقیم انتشار می یابد بجز کامنتهای حاوی
بدافزار و توهین های نژادی

Balatarin