جمهوری اسلامی؟

۱۳۹۰ دی ۶, سه‌شنبه

شعری که توسط خیمه و خرگاه عاشقان ولایت، بانیان سفاهت، شارعان شقاوت، منادیان ذلالت و ساقیان وقاحت سروده شده خطاب به بانوان بدحجاب و بی حجاب و کم حجاب و نیمه حجاب و غیره:



  • خواهرم ای دختر ایران زمین

  • در خیابان چهره آرایش مکن .............. از جوانان سلب آسایش مکن
  • ...
  • زلف خود از روسری بیرون مریز ........ در مسیر چشمها افسون مریز

  • یاد کن از آتش و روز معاد ................ . طره گیسو مده در دست باد

  • خواهرم دیگر تو کودک نیستی ........... فاش تر گویم عروسک نیستی

  • خواهرم ای دختر ایران زمین .......... یک نظر عکس شهیدان را ببین

  • خواهرم این لباس تنگ چیست ؟ ..... پوشش چسبان رنگارنگ چیست ؟

  • خواهرم اینقدر تنازی مکن ................ با اصول شرع لجبازی مکن

  • در امور خویش سرگردان مشو ........... نو عروس چشم نامردان مشو

  • خیمه گاه عشاق الحسین

  • پاسخی برای این خیمه گاه سرشار از بلاهت و وقاحت و شقاوت و ذلالت و خباثت و عاری از شرافت و ظرافت و بصیرت:

  • ای فلانک خاک عالم بر سرت ...... گر چنین گویی سخن با خواهرت

  • خواهر تو نیستم البته من ............. پس فزونتر از دهانت زر نزن

  • چشم هیز و خوی بد ، فکر پلید ......... از دل هر مصرعت آمد پدید

  • زشتی دید و کلام ذات تو ................ هست پیدا در همه ابیات تو

  • از خرد چون کم رسیده سهم تو ......... نیست زیبایی من در فهم تو

  • هم نگفته با تو هیچ آموزگار ......... هست طنازی به تای دسته دار

  • یا نمیدانند عشاق حسین ............... فرق ساده را میان تا و طین

  • همچنین آرایش من ای عمو ......... در خیابان نیست ، کم یاوه بگو

  • جای آرایش چه نزدیک و چه دور .... سالن زیبایی است ای بیشعور

  • من لباس تنگ میوشم ، بله ........ پوشش خوشرنگ میپوشم ، بله

  • میشوم طناز و زیبا و ملوس ....... میخرامم در چمن چون نوعروس

  • زلف خود ریزم برون از روسری ...... میکنم در چشم مردان دلبری

  • طره گیسو را دهم در دست باد . .......... گور بابای تو و روز معاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بنا به اعتقاد من به آزادی بیان در این وبلاگ کامنت ها به صورت مستقیم انتشار می یابد بجز کامنتهای حاوی
بدافزار و توهین های نژادی

Balatarin